Przebieg remontu Landa

Przez ostatnie sześć lat kiedy trafił w moje ręce przeszedł kilka modyfikacji. Doprowadzenie go do stanu seryjnego auta nie powinno być większym problemem ze względu na znikomą ingerencję w konstrukcje auta jaką objęły wszelkie modyfikacje.

Będę opisywał auto od przodu:

- Dwie dalekosiężne lampy o średnicy 18cm Wesem, 2010
- bullbar z wieliczki z RRC, 2010
- nowe lampy przednie, 2011
- maska z matem wraz z siatką na drobne klamoty, 2010
- osłona drążków przód, 2010
- osłona przedniego dyferencjału, 2010
- snorkel z Gorzowa, 2010
- sprzęgło (tarcza, docisk, łapa) (SST) 2011
- nowa pompa wody, (SST) 2011
- nowa pompka paliwa, 2010 (SST)
- nowe wisko, 2010 (SST)
- akumulator 120Ah/900, 2010
- hebel, 2010
- nowy rozrząd (SST) 2011
- nowy alternator 2010
- dodatkowa skrzynka podtynkowa na bezpieczniki i fusible, 2010
- przednia zawiecha britshit, 2010
- nowa szyba (podobno atermiczna - ja nie widze róźnicy) 2008
- nowa nagrzewnica wraz z silniczkiem ze skody fabii 1,3 2011/2012
- oryginalna kierownica (była jakaś drewniana z rovera) 2011
- nowe fotele (bardzo nowe) 2010
- podstawy foteli z wersji 3D 2010
- CB radio Yosan 2008
- antena 180cm na uchwycie koła zapasowego, 2010
- zawiecha z tyłu OME +200kg 2011
- opony Cooper STT 235/85/16 2011
- nowa pompa sprzęgła 2012
- bagażnik dachowy na sześć łap na stronę z deską podcięty i zrobiony pod namiot dachowy, 2011
- na bagażniku 4 lampy sterowane w parach, 2011
- lampy robocze boczne, 2011
- lampa robocza a rynience z tyłu (zostaje kiedy zdejmie się bagażnik), 2008
- zrobiona blacharka wraz z konserwacją wszelkich zakamarków, 2009/2011
- przedni most po kompletnej regeneracji. Ze starego została tylko pochwa. Wszystko co składa się na most jest nowe. Półosie, dyferencjał (td5), zabieraki, przeguby, kule, łożyska, wałki, uszczelniacze, flansze, zaciski czy tłoczki itd. SST 2010
- Tylny most dokładnie to samo co przedni. :) (SST) 2010
- skrzynia biegów - używana jest tylko obudowa i to, co zakrywa meszek. :) Reszta brana z półki. (SST) 2010
- reduktor - używana obudowa i mechanizm różnicowy z RRC - reszta z półki (SST) 2010

Od chwili regeneracji mechaniki autem przejechano około 50tys km. bezawaryjnie. Wszelkie wymiany olejów, filtrów, klocków i drobne przeglądy dokonywane są w SST.


Pewne coś jeszcze mi się przypomni to przy okazji dopiszę... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz